We wtorek (3 czerwca) “DP1” (Dehumanized Project Nr 1) w koncepcji i wykonaniu Izabeli Chlewińskiej i Tomasza Bergmanna, to zderzenie antyglobalistycznych idei z improwizowaną muzyką, nowym tańcem i konwencją absurdalnego show. Aldous Huxley, autor Nowego wspaniałego świata, zwrócił uwagę na to, że człowiek jest gatunkiem dzikim i takim pozostanie, aż do momentu okiełznania przez inny, wyższy gatunek. Do tego czasu będzie eksperymentował na samym sobie. Czy ideologie, takie jak transhumanizm, postulujące używanie techniki i nauki do ulepszenia jednostki ludzkiej, doprowadzą do stworzenia “new singularity” - nowej osobliwości, będącej połączeniem człowieka z maszyną? Tekst napisała Julia Holewińska. To zderzenie antyglobalistycznych idei z improwizowaną muzyką, nowym tańcem i konwencją absurdalnego show. To spektakl, koncert, film, instalacja, wykład, performens.
W środę (4 czerwca) “Clever Project” w choreografii, z muzyką i w wykonaniu: Filipa Szatarskiego i Radka Hewelta. Asystent dramaturg: Michał Kotański. Realizacja muzyczna: Günther Berger. Scenografia: Luke Baio. Asystentka choreograf: Julia Mach. Kostiumy i reżyseria świateł: Filip Szatarski i Radek Hewelt. W oparciu o metodę dekonstrukcji widowiska scenicznego będzie próbował zaproponować publiczności atrakcyjny program 10. spektakli za cenę jednego biletu oraz dodatkową scenę w ramach promocji wakacyjnej, walentynkowej, świątecznej etc. Clever Team jest absolutnie samodzielny i autonomiczny na poziomie realizacji spektaklu. Dwóch performerów zaproponuje widowisko taneczne, operę, terapię grupową oraz wiele innych atrakcji.
W czwartek (5 czerwca) “Zagraj to, czyli 17 tańców o czymś” - dzieło zbiorowe trojga twórców Teatru Dada: Anny Steller, związanej z Dada od zarania, Katarzyny Chmielewskiej i Leszka Bzdyla, współzałożycieli Teatru. Jest rok 2044. Janina, Jan i Janka przystępują do realizacji eksperymentalnego dokumentu. W jednej z sal dobrze utrzymanego skansenu teatralnego, korzystając z zamierzchłych technologii (MacBookPro, rzutnik multimedialny, etc.), kostiumów (Milan Fashion Week 2013) oraz emocji (kino, taniec, teatr z początku XXI wieku), Janina, Jan i Janka próbują odegrać coś, co było tym czymś. Filozoficznym wsparciem i inspiracją do przeprowadzenia dokumentalnego eksperymentu jest filozofia Powrotu i Akceptacji Wilhelma Guido. Wystrój wnętrza: Michał Kołodziej, archeolożka kostiumograficzna: Magda Bem, wsparcie multimedialne: Maciej Salamon, muzyka: iTunes oraz Adam Witkowski.