Dariusz Hajdukiewicz ukończył z wyróżnieniem klasę organów w PSM II st. w Białymstoku, następnie Akademię Muzyczną im. Fr. Chopina w Warszawie – Filia w Białymstoku (wydział Instrumentalno–Pedagogiczny) w klasie organów Marii Terleckiej, fortepianu Andrzeja Czemiela, klawesynu Elżbiety Adamczyk oraz improwizacji organowej Zbigniewa Popielskiego – uzyskując w roku 2001 dyplom z wyróżnieniem. W latach 2002-2004 zrealizował Studia Podyplomowe Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie organów Juliana Gembalskiego.
Koncertuje jako solista i kameralista na renomowanych międzynarodowych festiwalach muzyki organowej i kameralnej oraz okolicznościowych koncertach organowych w wielu miastach Polski, na Białorusi i Litwie oraz w Niemczech i na Wyspach Alandzkich. Współpracuje z solistami, chórami, orkiestrami i instytucjami muzycznymi w Polsce i za granicą. Wielokrotnie uczestniczył w międzynarodowych mistrzowskich kursach interpretacji które prowadzili znani organiści świata m.in.: Guy Bovet (Szwajcaria), Herbert Wulf (Niemcy), Józef Serafin (Polska), Ulrik Spang-Hanssenprof (Dania) czy Julian Gembalski (Polska).
Specjalizuje się w problematyce interpretacyjnej muzyki Dietricha Buxtehudego i kompozytorów XVII-wiecznej północnoniemieckiej szkoły organowej. Jego zainteresowania rozciągają się również na literaturę organową romantyzmu i kompozytorów współczesnych. Na swoich koncertach promuje również twórczość organową zmarłego w 2005 polskiego kompozytora i organisty Mariana Sawy.
Jest dyrektorem artystycznym: Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej im. ks. Wacława Rabczyńskiego w Wasilkowie; Międzynarodowych Wieczorów Muzycznych u Św. Alberta w Mońkach; Ogólnopolskiego Konkursu Młodych Organistów im. Franciszka Karpińskiego w Białymstoku oraz Festiwalu Muzyki Kościelnej Archidiecezji Białostockiej.
W roku 2012 Towarzystwo im. Mariana Sawy przyznało mu dyplom “za szczególną promocję utworów organowych Mariana Sawy” oraz uhonorowało medalem Towarzystwa.
W programie koncertu: Dietrich Buxtehude (1637-1707) - Magnificat (BuxWV 204, 1-2), Johann Gottfried Walther (1684-1748) - Wariacje chorałowe “Meinen Jesum las ich nicht” (LV1), Christian Ritter (1645-1725) – Sonatina, Johann Sebastian Bach (1685-1750) - Preludium chorałowe “Liebster Jesu, wir sind hier” (BWV 731), Moritz Brosig (1815-1887) - Andante op. 49 nr 4, Theodore Salome (1834-1896) – Cantilene, Ernest Grosjean (1844-1936) – Marsz, Sigfrid Karg-Elert (1877-1933) - Marche triomphale “Nun danket alle Gott” op. 65 nr 5 oraz Georgij Muschel (1909-1989) - Fuga z Cyklu 6 utworów na organy.