Profesor Małgorzata Dajewska ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Sztuk Plastycznych we Wrocławiu, studiując wówczas w Katedrze Szkła. Od roku 2005 jest dziekanem Wydziału Ceramiki i Szkła. Artystka zajmuje się małą formą rzeźbiarską w szkle, wykorzystując technikę szlifowania, piaskowania, rytowania oraz zgrzewania. Na swych szklanych obiektach często umieszcza wygrawerowane wiersze własnego autorstwa. Czasami projektuje także naczynia. Jej liczne wystawy (ok. 100) gościły w wielu miastach Polski i za granicą, m.in. w Kuwejcie, Japonii, USA, Francji, Szwajcarii, Holandii czy Meksyku.
Swój dorobek prezentuje także w licznych pokazach indywidualnych, opatrzonych poetyckimi tytułami. W konkursie „Polskie Szkło 95” zdobyła pierwszą nagrodę za szklany zestaw stołowy pt. „Aquarius”, który został także nagrodzony złotym medalem podczas Targów Poznańskich. Prace artystki znajdują się w zbiorach polskich muzeów narodowych i regionalnych oraz prywatnych kolekcjonerów w kraju i za granicą. W 1999 r. na zamówienie władz Sosnowca, z którego pochodzi, wykonała rzeźbę ze szkła jako dar od miasta dla papieża Jana Pawła II. Ojciec Święty otrzymał także statuetkę autorstwa Dajewskiej pt. „Złoty Laur Akademicki”.
Piotr Błażejewski jest profesorem Akademii Sztuk Pięknych. Mieszka i pracuje we Wrocławiu. Na Wydziale Malarstwa i Rzeźby prowadzi pracownię dyplomującą oraz zajęcia ze studentami Architektury Krajobrazu we wrocławskiej Akademii Rolniczej. Na co dzień zajmuje się malarstwem i rysunkiem. Jego praca składa się z poszczególnych cykli: Architektura Koloru, Interferencje, Szczeliny, Ślady, Refleksy/-je i ostatnio powstający cykl Kolekcja. Jest autorem ponad 130 wystaw zbiorowych, odbywających się m.in. w USA, Argentynie, Szwecji czy Francji. Miał też ok. 30 wystaw indywidualnych. Artysta jest laureatem wielu prestiżowych nagród, zdobył m.in. Grand Prix w Ogólnopolskim Konkursie Malarskim.
– Moja twórczość od samego początku oscylowała wokół geometrii, ale nie tej konkretnej, lecz geometrii, jak to kiedyś nazwał Zdzisław Jurkiewicz – „soft”, pisząc o mojej sztuce – powiedział Błażejewski. Inspiracji do swoich prac artysta szuka w chęci odtworzenia rytmiczności, cykliczności, pulsu i miarowości. Rytm to powtarzalność, nieskończoność i bezkres; jednocześnie to puls, cykliczność, życie i odnawianie sił przyrody; a także miarowe tykanie zegara, bieg czasu, zapomnienie i śmierć. Jeden z obiektów obecnie tworzonego cyklu Kolekcja zostanie poddany zabiegom marketingowym. Nastąpi jego rozczłonkowanie, a poszczególne elementy będą wystawione na sprzedaż wśród zainteresowanych widzów.