Po koncercie można zjeść romantyczną kolację przy blasku świec w Restauracji Pałacu Staniszów, przygotowaną specjalnie na tę okazję przez Szefa Kuchni.
W programie koncertu będzie można usłyszeć takie utwory jak: “Dobranoc panowie” (sł. A. Osiecka, muz. S. Krajewski), “Maria de Buenos” (muz. A. Piazzolla), “Psotna Lola” (z repertuaru Katarzyny Groniec), “Jaka róża taki cierń” (sł. J.Cygan, muz. W. Korcz), “Dante” (z repertuaru Justyny Szafran), “Deszcz” (sł. K.I.Gałczyński, muz. W. Szpilman), “Nad mestom se dani” (muz. Joze Privsek), “Paroles, paroles” (Dalida i Alain Delon), “Z kim tak ci będzie źle jak ze mną” (sł. W. Młynarski, muz. R. Orłow), “Już nie zapomnisz mnie” (sł. L. Starski, muz. H. Wars), “Już szumią kasztany” (muz. K. Knittel), “La chanson des jumelles“ (muz. M. Legrand), “Samotni nie chodzą do kina” (z repertuaru Katarzyny Groniec), “Chanson de Delphine” (muz. M. Legrand), “Miłość jest jak niedziela” (sł. M. Czubaszek, muz. W. Karolak), “Nieobecni” (sł. J. Kofta, muz. J. Strobel), “Gram o wszystko” (sł. W. Młynarski, muz. J. Wasowski), “Wariatka tańczy” (sł. A. Osiecka, muz. S. Krajewski), “Quand on a'que l'amour” (z repertuaru Jacquesa Brela) oraz “Dwa serduszka” (z repertuaru Mazowsza). Jak zaznaczają organizatorzy, przedstawiony program może jednak ulec niewielkim modyfikacjom.
Karolina Maczek-Rynkowska jest absolwentką wydziału wokalno-aktorskiego Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy w klasie śpiewu prof. Brygidy Skiby oraz dr Elżbiety Macierewicz. Swoje umiejętności kształciła również na Uniwersytecie Mozarteum w Salzburgu oraz na wielu kursach wokalnych u J. Artysza, M. Rzepki, M. Habeli, U. Kryger, A. Orłowicza. Brała udział w wielu festiwalach a także koncertach muzyki klasycznej i rozrywkowej min. Festiwal Muzyki Wiedeńskiej we Wrocławiu, Europejskie Spotkania Młodych Muzyków, Operowe Forum Młodych w Bydgoszczy, Kongres Kultury w Bydgoszczy, Konkurs Piosenki Aktorskiej, koncert poświęcony twórczości niemieckiego kompozytora Joachima Gorlicha w Haan, koncert w Kunstgalerie w Wiedniu, przesłuchania do Opera Studio w Londynie, koncert w Konsulacie RP w Sydney dla publiczności polskiej i australijskiej, Koncert dla Konsula Węgier w Sydney i publiczności węgierskiej, koncert w Studio Koncertowym im. Romany Bobrowskiej w Radio Kraków, występy z orkiestrą dolnośląską oraz Wrocławską Orkiestrą Festiwalową im. Johanna Straussa we Wrocławiu, występ dla Towarzystwa Polsko-Austriackiego w Bydgoszczy, udział w Festiwalu Muzykalia Staniszowskie. Aktualnie rozwija swoje umiejętności wokalne pod okiem profesora śpiewu w Wiedniu.
Urszula Borkowska to kompozytorka, aranżerka i pianistka. Absolwentka Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Wykładowca przedmiotu “Improwizacja fortepianowa” w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych II st. nr 1 w Warszawie, pracuje również jako wykładowca w warszawskiej Akademii Teatralnej. W latach 2008-2011 była kierownikiem muzycznym Teatru Polskiego w Warszawie. Wielokrotnie brała udział jako aranżerka i pianistka w konkursach, festiwalach i przeglądach piosenki (m.in. z Katarzyną Dąbrowską, Katarzyną Walczak, Moniką Dryl i Marcinem Przybylskim, którzy zdobywali na nich najwyższe nagrody). Współrealizowała recitale m. in. Krystyny Tkacz, Anny Sroki, Anny Dereszowskiej, Grażyny Barszczewskiej, recitale kwartetów wokalnych BACH, Voiceband i Monday Girls, przedstawienia muzyczne (m.in. “Smutne miasteczko” reż. Andrzej Strzelecki, “Wieczór piosenek Brassensa” w Teatrze Polskim, “Do Amsterdamu - wieczór piosenek Jacquesa Brela”, “Matematyka miłości” Esther Vilar - monodram Małgorzaty Zajączkowskiej, “Pinokio” w Teatrze Polskim) oraz projekty instrumentalne - aranżacje - m.in. dla Kayah, Anity Lipnickiej, R. Lacatosa & Tangaty, Warszawskiego Kwintetu Akordeonowego, Jazz City Choir, kameralistów drezdeńskich i wielu innych zespołów kameralnych i orkiestrowych. W 2007 r. podczas XXVIII Przeglądu Piosenki Aktorskiej otrzymała Tukana - nagrodę im. Jana Raczkowskiego dla najlepszego aranżera.
Urszula Borkowska współpracowała także ze śpiewaczkami operowymi (aranżacje i fortepian),m. in. z M. Pańko czy S. Moncajo. Pisze muzykę do sztuk teatralnych (m. in. “Romeo i Julia”, “Skazani na Shawshank”, “Zatrudnimy starego klowna”, “Dochodzenie”, “Bajki robotów”, “Miłość do trzech pomarańczy”, “Nowy Don Kichot” - kompozycja i aranżacja). Koncertuje w Polsce i za granica (USA, Australia ,Rosja, Argentyna, Niemcy, Litwa i inne). Jest współzałożycielką, kompozytorem oraz aranżerem zespołów Machina del Tango, BACH, Monday Girls i Febus Wąsaty Trio. Najnowszy spektakl Teatru Polskiego “Wszędzie jest wyspa Tu” do poezji Wisławy Szymborskiej w reż. Magdaleny Smalary, do którego napisała muzykę bije rekordy popularności. Była wielokrotnie nagradzana, m.in. dla wybitnego akompaniatora na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym 2006 w Petersburgu czy za najlepszą kompozycję na Festiwalu Muzyki Kameralnej dla PSM I stopnia 2007.